into

INTO

INTO helpt haar klanten om Telecom en IT diensten beter en slimmer in te kopen. Én neemt vervolgens ook de optimale levering en service van deze oplossing voor haar rekening. Totale ontzorging dus. Meer dan 5.000 klanten maken gebruik van de diensten en oplossingen.

Tevreden klanten worden gezien als de basis voor succes. Om te kunnen bepalen of zij die belofte kunnen waarmaken, meet Statisfact jaarlijks de tevredenheid onder de klanten van INTO en de bezochte bedrijven en organisaties. Per afdeling bespreekt men de resultaten en voorzien deze van concrete acties voor verbetering. Deze actieplannen presenteert men aan elkaar en de voortgang op de uitvoering wordt regelmatig besproken.

Naast het klantonderzoek voert Statisfact jaarlijks het medewerkeronderzoek uit.

 

Quote van opdrachtgever:

“Snel in te vullen door de respondenten. Zeer snel resultaten. Beschikbaarheid van alle data voor opdrachtgever. Goede planning en begeleiding door Statisfact”.

 

Terug naar het overzicht